30 Aralık 2015 Çarşamba

AÇTIM KOLLARIMI YENİ BİR YILA....

uzun bir aradan sonra herkese selamlar...

sesim soluğum çıkmayan zamanlara veda ediyorum :)

kendi içime dönük sessiz sakin ama içinde sürekli bir koşturmanın olduğu bir yıla vedalardayım
açtım kollarımı kocaman, hadi bakalım 2016 neler hazırladın benim için :)
bu yazımda 2015 i ele alıcam.
bir nevi eski yılın terazisi.
sessiz sakin gibi gözüken şiddetli bir yıldı benim için 2015
bir çok insanı katarken bana bir çok kişiye de veda ettirdi.
oyunculuk anlamında çok ciddi başarılar ve bilgiler koydum heybeme...
yeni deneyimlerim yeni umutlarım oldu.

yeni hayvanlar kazandırdı bana 2015 en güzel yanlarından biri bu sanrım :)
artık ailemiz 4 kişilik (şans:kedim, jülliet:köpeğim ve umut:kuşum)
yeni hayvanlar sahiplenip sahiplendirmekle meşguldüm.

bu sene bol bol tatil yapamasam da sessiz sakin bir tatil oldu bol dinlenmeli
mesela fotoğraf çekip atmak yada şu kitaplar bitecek şuraları göreceğim diye şartlar koymadım kendimi...

aksine tembellik yaptım bol bol
güneşin tadını çıkardım, internetten ve sosyal medyadan biraz uzaklaştım
ayşenuru daha çok tanıyıp dinledim.
ailemin yanında daha çocuk oldum.

zihnimi uzak tuttum her şeyden.
stres yönetimimi sağladım.
meğer tatil yaparken şartlar ve hadeflerle ne kadar yoruyormuşum kendimi.
amannn sal gitsin bu sefer deyip izin verdim kendime.
yeni meslekler deneyip meraklarımı giderdim.
tiyatro, oyunculuk, ticaret, moda...
hepsini kaldırıp koydum bir kenara 

daha çok yeni evimle, Bilecik'le vakit geçirdim.
malum bu sene misafirim Bilecik'te.(en azından ben öyle planlıyorum)
evcimen, işinde gücünde bir Ayşenurla uğraştım anlıcağınız.
ama malum boşluklar arttığında amaçsız kaldığımı hissettiğimde modu düşen mutsuz biri oluveriyorum.

içimdeki o kız artık uyanma vakti dedi ve sıyırdı kollarını...
tozlanmış hedefler, umutlar, hayaller bir bir ayıklanıp yenilerine katıldı.
2016 için yeni projeler kapıda.
sanırım o yüzden bu kadar heycanlıyım :)
bir an önce veda etmek istiyorum 2015'e
yeni güzel bir yıl olacak benim için.
adımlarına dikkat eden sağlam basan ama çocuk yönünü bırakamayan bir kız var benimle yürüyen.
2015 acılı tatlılı geçti.


inişli çıkışlı, belirsizliklerle dolu, duygusaldı.
kişisel olarak çok şey kazandırdı; sabretmeyi, insanlarla nasıl başa çıkabilirimi öğretti ve bir çok şeyi...
2016 daha haylaz afacan renkli ve eğlenceli olsun lütfen
sanırım 2015 le aram pek iyi değildi.
yeni hedefler listesi yapıldı yıl sonunda ne yapıp yapmadığımı görmek için iyi oluyor
bir de günlüğüm var tabi onuda kurcalayınca nasıl bir yılmış film izler gibi oluyorum.
2016 da daha çok bloğumla ilgilenmeyi diliyorum :)

sosyal medyadan uzak durduğumda beni merak eden instagram arkadaşlarım oluyor sağolsunlar.
(tanımadığınız kişiler tarafından merak edilmek sevilmek çok hoş bir duygu)
bol kahkahalı gülmeli güldürmeli cıvıl cıvıl bir yıl olsun.
yeni bir sürü güzel şeylerolsun 2016'da 
kalplerimizden geçen herşeyin en güzelleri olsun
olsun işte ya ne olursa olsunda güzel başarılı musmutlu olsun hemi :)
biraz günlük vari oldu bu yazı amannn olursa olsun 
:D
HOŞÇAKAL 2015,
EN GÜZEL HALİNLE GEL 2016.
öpüyorum kalplerinizden
sevgiyle kalın yeni yılda görüşmek dileğiyle...
sevgiler ayşu'dan :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder