3 Nisan 2015 Cuma

BEN BUGÜN NASILIM? ''Casual''

''Biraz spor Biraz şık ''


Farklı tarzları denemeyi ve birbirine karıştırmayı seviyorum.
bu sefer ki seçimim rahatlıkla şıklığı karıştırmak oldu.
casual: türkçesiyle rahat, spor giyim dediğimiz ve bunun belli düzen ve şıklıkta olmasını ifade ediyor.


sanırım hayatımın bir çok alanında casual giyim tarzını kullanıcam.
pantolon seçimimi boyfriend jeanden yana kullandım.
ilk kez denediğim bir tarz olsa da pantolonumu çok sevdim.

ayakkabılarım topuklu olsa da oldukça rahat ve severek kullandığım papuçlarımdan biri.
yaptığım kombinleri severek mutlulukla taşıyorum.
önemli olanın insanın ruhu olduğunu düşünüyorum.
çünkü nasıl giyiniceğimizi, modumuzu ve bir çok şeyimizi belirleyen şey ruhumuz.


benim ruhumun seçimi bu oldu umarım sevmişsinizdir.
Ayşunun gardırobundan sevgilerle...
:))
ayakkabılar: Bursa nalbantoğlu:49.99 TL (indirim)
boyfriend jean: colins:99.99-120 TL(yeni sezon)
gömlek: Ankara' da bir mağza (adını hatırlamıyorum) 19.99 TL
deri ceket: pull and bear: 100 TL



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder