21 Aralık 2014 Pazar

İYİ SAKLAMBAÇ OYNARIM...

Kaybolmuştum bu aralar...

gerçek anlamda bir kayıptı benim için
içimde bir yolculuğa çıktım.
kendimi bulmak adına
size de oluyor mu?
bazen herkesten kaçarsınız.
en çokta kendinizden
sonra kendinizin bile bulamayacağı bir yere saklanmışsınızdır.
ben biraz iyiyim saklambaç konusunda
iyi saklanırım yani
çocukluktan gelen bir şey :)

ben bile bana yabancılaştım.
s.o.s. vermeye başladım.
şöylede kötü huyum vardır benim işler yolunda gitmiyorsa arada bırakırım bu kötü duruma
ver elini slow şarkılar, Orhan babalar, Müslüm Gürsesler...
yok yok o evreye gelmedim daha 
ama Cem Adrianda bitirdi beni doğrusu
bu durum bana uzak aslında sevmiyorum negatifliğ
i

bende ki değişimi farkeden  ailem
toplattı eşyalarımı geldim Bursaya
bebek bakar gibi bakılıyorum
ergenliğime girmiş gibiyim tekrar
eh şımartılmak kimin hoşuna gitmez ki
hele ki benim gibi bir ilgi arsızın
her şey ergenliktenmiş yani anlıcağınız.
ailemin desteği, Bursa,arkadaşlarım iyi geldi

toparlıyorum yani
reçetemde slow şarkılardan uzak durmak, sevdiğim insanlarla vakit geçirmek, pozitif bir yaşam,bol çikolata ve tatlı,aileyle vakit geçirme gibi şeyler var.
kendimi buldum mu? 
bu sorunun cevabına gelince
dediğim gibi iyi saklanmışım
bulur gibi oluyorum ama tam değil
olsun umutluyum içimdeki muzip çocuk iyi saklanabiliyorsa 
bende onu saklandığı delikten çıkartmasını bilirim.
biraz zamanımı alabilir ama olsun
mutluluk çok yakında
içimizde bir yerlerde
asıl mesele bulabilmekte. 
:D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder