10 Kasım 2014 Pazartesi

HER ŞEY HOŞ BİR KOKUYLA BAŞLADI....

Yazın nişandan gelen kokulu bir taşla başladı her şey
her yeri saran ve benim deli olup bayıldığım bir koku...
aylardır bu kokuyu yapan kişiyi aradım.
her yeri kaplayan bu kokulu taşı kim yaptı?
hem şık, dekoratif, hem de kokusu bitmiyor.
sosyal ağlarda arayıp kokulu taş yapan kişilerden sipariş verdim.
aradığım değildi
neyse ki buldum...
mutlu son :)
bu günde bu güzel kokulu taşları yapan kişiyle tanışma fırsatı yakaladım.


 adı gibi rengarenk bir atölye burası...
Nagihan hanımın kurduğu renkli düşler atölyesi.


içeri girmeden daha harika demeye başladım.
renkler resmen bir masal kitabındaymışım gibi hissettirdi.
renk renk ürünler, el emeği göz nuru ve Nagihan Hanımın da hayal gücü ve yaratıcılığıyla birleşince
ortaya düş kurulası bir atölye çıkarmış.

nereye bakacağımı şaşırdım.
acaba şunu da mı alsam dediğim o kadar çok ürün çıktı ki
bir an kokulu taşlar için geldiğimi unuttum desem yeridir :)


bir çok ev kokusunu göre daha kalıcı ve daha ferah, rahatsız etmeyen tarzda kokulu taşları.
kaç ay peşinde koştum bulmak için sonuçta :)
ben bayıldım eminim sizde beğeneceksiniz.
Bursa'da olanlar bizzat atölyesine uğramalı.
hem kendi hemde atölyesi iç açıcı derecede güzel.
hoş sohbeti eşliğinde ürünlere bakabilirsiniz.
eliniz boş dönmeyeceğinize eminim. ;)
musmutlu anlar yaşamanız dileğiyle...

sipariş vermek isteyenler için renkli düşler atölyesinin sitesi:
http://www.renklidusleratolyesi.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder